Hoe log ik in

Hoe log ik in op de website van NON Aamsveen

Om ook toegang te krijgen tot het ledendeel van de website van NON-Aamsveen moet je inloggen. Hoe doe je dat als dit de eerste keer is en je nog geen wachtwoord hebt?

  • Ga in je browser naar www.non-aamsveen.nl .
  • Klik boven in het scherm op “Inloggen” (links naast het “zoekveld”).
  • Klik op “Email / Gebruiker" en vul je emailadres in. Zie ook de opmerking verderop hierover.
  •  Klik op “opvragen?” en daarna op “verstuur nieuw wachtwoord”.
  • Via de mail wordt een wachtwoord toegestuurd.
  • Ga nu weer naar “Inloggen” en vul je emailadres in. Klik op “wachtwoord invullen” en vul het toegestuurde wachtwoord. Klik tot slot op “Inloggen”.
  • Op het scherm dat vervolgens wordt getoond, wordt gevraagd je wachtwoord aan te passen, zodat je een eigen wachtwoord kan kiezen. Vul het toegestuurde wachtwoord in en vervolgens 2 x je eigen gekozen wachtoord. Klik vervolgens op “bewaren”. 

Indien je om wat voor reden ook in de toekomst een nieuw wachtwoord wilt hebben of je bent je wachtwoord vergeten, volg je bovenstaande procedure (dus niet je huidige wachtwoord invullen maar klik op “opvragen”).

Aanpassen persoonlijke gegevens

Als je eenmaal ingelogd bent kun je klikken op “Account” boven in het scherm.
Dan kun je klikken op “Persoonlijke gegevens” en kun je een deel van je gegevens zelf aanpassen. Na aanpassing klik je op “Versturen”.
De gegevens worden, na accordering door de secretaris, doorgevoerd in de administratie.
Let op: Je kunt alleen je eigen gegevens aanpassen. Je partner moet zelf inloggen om zijn/haar gegevens aan te passen.

Mocht je met betrekking tot bovenstaande nog vragen hebben, mail dit dan naar ict-beheer@non-aamsveen.nl

Gebruik zelfde email-adres als partner

Zoals hierboven vermeld wordt als inlognaam je emailadres gebruikt. Echter er zijn partners, die hetzelfde emailadres hebben opgegeven. Aangezien je via de website je persoonlijke gegevens (adres, telefoonnummer, etc.) moet onderhouden en je kunt inschrijven voor evenementen, zou dit betekenen dat slechts één van beide zijn/haar gegevens kan aanpassen of kan inschrijven voor een evenement. Deze systematiek ligt vast in de programmatuur, dus dit kunnen we niet aanpassen. 
Hierdoor zijn we genoodzaakt op verzoek één van de twee een andere inlognaam te geven. Dit zal een getal worden van 8 cijfers (lastig om te onthouden). 

Beter is het om alsnog te kiezen voor een tweede email adres (dus één email adres per persoon!!!). Als je dit doet geeft dit dan z.s.m. door aan ict-beheer@non-aamsveen.nl (en wie welk email-adres gaat gebruiken).

Wil je dit niet dan moet je dit ook doorgeven aan ICT Beheer en krijg je partner een andere inlognaam van 8 cijfers.

Vragen: mail naar ict-beheer@non-aamsveen.nl